niedziela, 29 listopada 2020

Dalsze rozdziały?

Jeszcze mała wiadomość na dziś... 

Po tej dłuższej przerwie w końcu pojawi się rozdział – a dokładniej wrzucony w tygodniu zostanie rozdział do Stowarzyszenia Ludzi Pisma. Postanowiłam skasować niedokończony wcześniej rozdział i napisać go od nowa, bo to, co było wyklepane wcześniej, jakoś mi nie podeszło. I pisało się naprawdę… super.

Moja przerwa wzięła się od problemów zdrowotnych, a potem się przeciągnęła z – nazwijmy to ogólnie – z innych przyczyn. Jednak dopiero będąc na tej przerwie, zrozumiałam, że po latach klepania w klawiaturę naprawdę potrzebowałam takiego całkowitego odpoczynku od mojego hobby. Dzięki niej też wyluzowałam i spojrzałam na to wszystko z dystansem, bo nie wiem, czy wiecie, ale od długiego czasu denerwowałam i wściekałam się sama na siebie za to, że nie potrafię już pisać i wrzucać wszystkiego tak jak dawniej. Że nie mogę trzymać się dawnych terminów, że to wszystko tak się przeciąga w czasie, że po prostu zawodzę po całej linii. Więc tak… wyluzowałam. Dodatkowo moje krytyczne podejście do tego, co napisałam, też się w końcu poprawiło. Zaczynam dostrzegać więcej pozytywów (nie, Pod Jednym Dachem nadal uważam za gniota, ale… gnioty też muszą istnieć). Jestem w końcu w stanie uznać, że naprawdę coś, czy to fragment, dialog, opis naprawdę dobrze mi wyszły i jest to postęp.

Na razie nie wiem, jakie rozdziały pojawią się jako następne. Nie wiem, czy wrócę do starej kolejności z pisaniem na zmianę, czy wykombinuję jakiś inny system. Zobaczę, co lepiej się sprawdzi i na jakim „etapie” będę czuć te już zaczęte historie. Nie zmieni się jednak to, że o każdym kolejnym rozdziale będę Was informować.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Hej spokojnie mi wszystkie twoje historie sie podobają a pod jednym dachem jest moja ulubiona zycze powodzenia i wyluzowania bo na sile nigdy nic nie idzie duzo zdrowia trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  2. 29 yrs old Help Desk Operator Sigismond Ferraron, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Origami. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Bugatti Royale Berline de Voyager. Odwiedz strone glowna

    OdpowiedzUsuń